Het werk is afgerond

Het was najaar 2014 toen we de Jelle van den Berg stichting hebben opgericht. Na zeven actieve seizoenen – met workshops en clinics, met kleine en grotere groepen kinderen, afkomstig van verschillende scholen en organisaties – hebben we in het voorjaar van 2023 besloten om het werk af te ronden. De stichting heeft het mogelijk gemaakt om al die jaren op een positieve manier om te gaan met het gemis van Jelle en onze herinneringen aan hem.

Ter afronding hebben we schenkingen gedaan aan twee verwante organisaties, de Werkgroep Sport Gehandicapten in Uden en de Bibian Mentel Foundation. Deze website houden we in de lucht ter nagedachtenis aan Jelle, vooral met de VIDEO’S en de posts OVER JELLE. Onder NIEUWS vind je een greep uit de activiteiten die we als stichting hebben ondernomen.

We willen onze grote dank uitspreken voor de verschillende manieren waarop velen dat mede mogelijk hebben gemaakt: door donaties, medewerking en allerlei andere vormen van ondersteuning. Aan allen – en in het bijzonder Joshua, Guillaume en Lucas – dank jullie wel!!

Het bestuur van de Jelle van den Berg Stichting & de familie van Jelle

Comments are closed.