Donaties

De activiteiten van de stichting worden mogelijk gemaakt door de genereuze betrokkenheid van onze partners, door fondsenwerving voor speciale activiteiten en door donaties. Alle donaties ter ondersteuning van ons werk zijn vanzelfsprekend welkom!
Een eenmalige bijdrage kun je overmaken op rekeningnummer NL72 INGB 0006 505387 t.n.v. Jelle van den Berg stichting.
Je kunt je ook aan de stichting verbinden. Dat betekent dat je op regelmatige basis een vaste bijdrage doet. Daar zijn verschillende vormen voor: het is mogelijk om vriend, sponsor of partner te worden. Afhankelijk van welke vorm je kiest doen wij daar graag iets voor terug.

Vriend
Vrienden schenken minimaal € 50 per jaar.
Wij vermelden je naam op onze website, houden je op de hoogte van onze activiteiten en je ontvangt uitnodigingen voor bijzondere bijeenkomsten.

Een sponsor verbindt zich per jaar voor minimaal € 250 aan de stichting.
Net als bij de vrienden vermelden we je naam op onze website, houden we je op de hoogte van onze activiteiten en ontvang je uitnodigingen voor bijzondere bijeenkomsten. Daarnaast maakt je met je gift een speciale activiteit mogelijk, een clinic voor de kinderen bijvoorbeeld of een lesbijeenkomst voor de leraren. Daarbij vermelden we graag je (bedrijfs)naam.

De betrokkenheid van onze partners gaat verder dan een financiële bijdrage.
Met onze partners werken we structureel samen om onze doelen te realiseren. Onze huidige partners zijn Ski- en Snowboardclub de Schans en Big Aribag. Mocht je ïnteresse hebben in een partnerschap neem dan contact met ons op. We bespreken graag persoonlijk met je wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Wie gingen je voor

Udens College | VMBO, Ons Cafeej Uden, Hutten Catering Veghel, TGO Uden, MK Ski service | Menno Koelewijn, BigAirBag | Marcel Kraan,
Ski- en Snowboardclub De Schans, Basisschool De Leeuwerik Uden | Sponsorloop door de kinderen, Rijnburgse Boys | Robby Miezenbeek,
Nijmeegse Vierdaagse | Jelle de  Graaf, Nicole Zaalberg- de Koter (in liefhebbende herinnering), vrienden en familie van Jelle